Koszty dostawy


Zamówienia o wartości powyżej 300 zł wysyłane są na koszt abcseniora.pl

Sposób dostawy

Przewidywany czas dostawy

Waga przesyłki

Całkowity koszt dostawy

Kurier        

24 h w dni robocze

do 15kg

13,00 zł

- Płatność przelewem lub PayU

od 15 kg do 25 kg

14,00 zł

od 25 kg do 31,5 kg

15,00 zł

Kurier        

24 h w dni robocze

          do 15kg

16,00 zł

- Płatność przy odbiorze

od 15 kg do 25 kg

17,00 zł

od 25 kg do 31,5 kg

18,00 zł

Poczta Polska

od 1 do 2 dni roboczych

          do 1 kg

13,00 zł

PACZKA

od 1 kg do 2 kg

14,50 zł

- Przesyłka priorytetowa

od 2 kg do 5 kg

16,00 zł

- Płatność przelewem lub PayU

od 5 kg do 10 kg

18,00 zł

Poczta Polska

od 1 do 2 dni roboczych

do 1 kg

16,00 zł

PACZKA

od 1 kg do 2 kg

17,00 zł

- Przesyłka priorytetowa

od 2 kg do 5 kg

18,50 zł

- Płatność przy odbiorze

od 5 kg do 10 kg

20,50 zł

Poczta Polska

od 1 do 3 dni roboczych

do 35 dkg

11,00 zł

LIST POLECONY

od 35 dkg do 1 kg

12,00 zł

- Przesyłka priorytetowa

od 1 kg do 2 kg

15,00 zł

- Płatność przelewem lub PayU

 

 

Poczta Polska

od 2 do 5 dni roboczych

do 10 dkg

5,50 zł

LIST POLECONY

od 10 dkg do 35 dkg

6,00 zł

- Przesyłka ekonomiczna

od 35 dkg do 50 dkg

7,00 zł

- Płatność przelewem lub PayU

od 50 dkg do 1 kg

10,00 zł

od 1 kg do 2 kg

12,00 zł

Odbiór własny

bezpośrednio po zakupie

 

0,00 zł

TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY

Realizacji podlegają tylko towary dostępne w danym momencie na stanie sklepu, w przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym terminie Klient zostanie poinformowany o najszybszym terminie realizacji.


Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi do 2 dni roboczych.
 

Czas i sposób dostawy

Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Do wyboru klienci mają dwóch przewoźników: firma kurierska DPD oraz Poczta Polska.

Zachęcamy Państwa do korzystania z wysyłki kurierskiej, gdyż gwarantuje ona dostawę szybką i bezpieczną. Dzięki niej mają Państwo również możliwość sprawdzenia,  gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.



POCZTA KURIERSKA

Przesyłki nadawane firmą kurierską DPD dostarczane są w następnym dniu roboczym po nadaniu. Każda paczka wysłana za pomocą firmy DPD jest monitorowana i ubezpieczona na całkowitą wartość przesyłki.

Kurierzy dowożą paczki bezpośrednio pod wskazany adres w godzinach 10-18. Jeśli istnieje obawa, że w tych godzinach nie będą mogli Państwo odebrać przesyłki, można podać inny adres dostawy - np. do pracy.

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, trzykrotnie awizuje paczkę zanim zostanie ona zwrócona do nadawcy.

Firma DPD gwarantuje nie tylko szybką i bezpieczną dostawę, ale także możliwość sprawdzenia gdzie w danym momencie znajduje się przesyłka.
Za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości e-mail, otrzymają Państwo także informacje:
- o nadaniu i numerze przesyłki
- o nieprzewidzianych zdarzeniach (np. o opóźnieniach)
- o próbach doręczenia



POCZTA POLSKA

Wszystkie przesyłki są rejestrowane w systemie Poczty Polskiej. Przesyłka jest dostarczana na podany adres w godzinach od 8-20. Jeśli doręczyciel nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, wówczas pozostawia awizo, zamówioną paczkę można odebrać na poczcie w ciągu 14 dni.

Jeżeli w ciągu 7 dni od momentu wysłania przesyłki przez firmę FH „Żyj Łatwiej”  nie otrzymają Państwo ani paczki ani awizo, prosimy o kontakt z Urzędem Pocztowym. Jeśli przesyłki nie ma w Urzędzie Pocztowym po 7 dniach roboczych od jej nadania, prosimy o kontakt z nami pod adresem sklep@zyjlatwiej.pl lub telefonicznie pod nr: 42 211 49 58.

Uwaga! Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki przy jej odbiorze. Jeśli opakowanie zostało naruszone lub posiada oznaki zniszczona co mogło to spowodować uszkodzenie produktu, prosimy o spisanie w obecności dostarczyciela  protokołu reklamacyjnego. Będzie on niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki w transporcie.

ODBIÓR WŁASNY

Dla dobra klienta udostępniamy również możliwość bezpośredniego odbioru produktu w siedzibie firmy FH „Żyj Łatwiej” zlokalizowanej w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Jana Kochanowskiego 38.

Klient przed przybyciem do firmy powinien skontaktować  się telefonicznie na numer: 42 211 49 58 z obsługą sklepu i uzgodnić  datę i godzinę odbioru paczki.